وبلاگ گلچینِ مداحی

گلچین مداحی های روز

وبلاگ گلچینِ مداحی

گلچین مداحی های روز

سنگین_کربلایی حسن عطایی

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۴۱ ق.ظ

کربلایی حسن عطایی

#سنگین

آقامی...

حرمم بسته به نیم نگاته(2)

عمریه...

نوکرت منتظر براته 

حرفامون...

فقط از دیدن کربلاته

تو یادم دادی..... از خودت بخوام

آرزوم شده، آقام کربلات بیام

باز قشنگ تر از.... اون، اینه آقا

اربعین با این، جمع نوکرات بیام(2)

ای شهه با وفا... دوسِت دارم مولا

خواهشم از شما... اینه امشب

یا حسین آتنا.... فی الدنیا کربلا

کربلا... کربلا.. کربلا(3)

جهت مشاهده ادامه متن روی ادامه مطلب کلیک کنید

چی میشه... 

بمونم میون یک دو راهی

اون جاکه... 

گنبدش قشنگه تو نگاهی

قسمت کن... 

آقا هر چی باشه خب تو شاهی

گفتی نوکرت.... از خودت بخواد

کافیه کنی لب تر نوکرت بیاد

دوری داره هر... خب نوکرتم

آقا نوکرت اینبار کوتاه نمیاد(2)

کربلات... اشکمو

کرده دریا دریا

حرف دل.... با شما

دارم قد دنیا

یا حسین آتنا... فی الدنیا کربلا

یا حسین... یا حسین... آقام آقام آقام یا حسین(3)

جز حسرت.... 

به دلم از حرمت ندارم

احساسم... 

میگه این دفعه درست شه کارم

منت کن... 

تا پدر مادرمم بیارم

تا نیام دلم... کلی غم داره

منهای حرم دنیام خیلی کم داره

جون به لب شدم... والله آقام

من به کی بگم آخه این قسم داره

سیدی... ثارالله

روحی لک الفدا... یا اباعبدالله

ارحمنی یا مولا

یا حسین،آتنا... فی الدنیا کربلا

یا حسین... یا حسین... آقام آقام آقام(3)

سبک

 

golchine_maddahi@

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۷
حسین خسروی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی