وبلاگ گلچینِ مداحی

گلچین مداحی های روز

وبلاگ گلچینِ مداحی

گلچین مداحی های روز

متن مداحی کربلایی وحید شکری

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۴۳ ق.ظ

کربلایی وحید شکری

#زمینه احساسی

صبح طلوعم

اگه نباشی هر دم رو به غروبم

شبیه هر شب

در خونت رو بازم آقا می کوبم

آقای خوبم

جوابم نکن

تو یا ابن الحسن

بیا دست رد

به سینم نزن

جوابم نکن

من رو سیاه

بی تو میرسم

به آخر راه

تو بی پناهو

میدی پناهم

گم کرده راه

 

جهت مشاهده ادامه متن بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

 

می تو راهش

دارم آقا جون از تو یه خواهش

جوابم نکن تو یا ابن الحسن

جوابم نکن به حق الحسن

ساده می خونم

خوبه به پات یک دست و ساده بمونم

جوونی کردم

رحمی به حال من کن ای مهربونم

جوابم نکن

به تو رو زدم

تو گفتی بیا

که باز اومدم

جوابم نکن

صدات میزنم

غرورم رو من

به پات میشکنم

سنگینی کرده

بار گناهم

که اومدم با روی سیاهم

حرفمو خوندی از تو نگاهم

جوابم نکن به حق حسن


دریافت

Golchine_maddahi@

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۷
حسین خسروی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی